Irakasle askok genero-indarkeriaren prebentzioan duten prestakuntza eta konfiantza falta jada literatur zientifikoak azpimarratu du. Horregatik, TeachXevidence proiektuko emaitzak aurkezten dituen artikuluak proposatzen du inpaktu soziala duten ebidentzia zientifikoetan oinarritutako prestakuntza bat, irakasleen konfiantza eta pentsamendu kritikoa garatzeko, eta horrela, genero-indarkeriaren prebentzioan eraginkorragoak izateko.
Alzaga eta kideen artikuluak aztertzen du formakuntza mota horren eragina irakasleen konfiantza eta pentsamendu kritikoa garatzeko, genero-indarkeriaren prebentziorako, inpaktu soziala duten ebidentzia zientifikoen bidez. Ikerketaren oinarrian, irakasleek inpaktu sozialeko ebidentzia zientifikoetan oinarritutako prestakuntza jaso zuten, genero-indarkeriaren aurkako esku-hartze eraginkorrak ulertu eta praktikara eramateko helburuarekin.
Emaitzek erakutsi zuten prestakuntza horrek eragin esanguratsua izan zuela irakasleengan. Alde batetik, konfiantza handiagoa garatu zuten genero-indarkeriaren aurrean esku hartzeko; euren rola argiago ikusi zuten eta gai sentitu ziren egoera konplexuei aurre egiteko. Bestetik, pentsamendu kritikoa garatzeko bidea eman zien, aurrez zituzten estereotipo eta sinesmenak zalantzan jartzen hasiz. Prestakuntzan erabilitako ebidentzia zientifikoek, kasu arrakastatsuen eta ikerketa sendoen bitartez, frogatutako irtenbideak erakutsi zizkieten, eta horrek euren jarduera profesionalean segurtasuna eta eraginkortasuna handitu zuen.
Gainera, prestakuntzak jarrera aldaketa ere eragin zuen: irakasle askok berdintasunaren aldeko ikuspegi sendoagoa hartu zuten eta prest agertu ziren ikasgeletan ez ezik, eskolaz kanpoko ekintzetan ere eredu aktibo izateko. Hala ere, ikerketak ohartarazten du prestakuntza batzuetan eragina mugatua izan daitekeela, batez ere irakasleek euren aurreiritziak oso errotuta dituztenean. Hori dela eta, egileek azpimarratzen dute beharrezkoa dela prestakuntza jarraitua eta hausnarketa sakona, benetako aldaketa lortzeko. Azken batean, artikuluak erakusten du inpaktu sozialeko ebidentzia zientifikoarekin oinarritutako prestakuntza tresna indartsua izan dela genero-indarkeriaren aurkako borrokan irakasleen konpromisoa eta eraginkortasuna sendotzeko.
